SLIK BEVARER DU HUDENS SOMMERGLØD OM HØSTEN

Categories Mote og Hudpleie

Reklame | inneholder produktplassering

hudens
Savner disse varme dager
Jeg savner sommeren. Jeg gjør det. For det var ganske lett å være fresh om sommeren: Et par strøk med rouge og vips, du er fin og ferdig. Nå ser jeg ut som en bleik pannekake som ikke ble stekt lenge nok. Jeg vil så gjerne bevare sommergløden min nå i høsten også. Derfor fant jeg flere produkter som hjelper meg med dette. Her er dem:
selvbruningskrem
Selvbruning fra Normal 49 nok
Selvbruningskrem
Jeg bruker denne fine velduftende mousse fra Normal. Lukter kokos og legger seg fint på huden. Jeg bruker dog selvbruningsvott for å påføre kremen. Sommerlig farge kommer etter kort tid og bevares lenge, frem til du skrubber deg skikkelig i dusjen.
body oil
Glitrende olje fra Rituals
Glitrende olje
Jeg bruker slik eventyrlig olje fra Rituals. Den er parfymert og lukter deilig, akkurat som resten av rituals produktene. Den kan påføres varm eller kald, men jeg liker å varme den i hendene før jeg tar den på huden min. Passer perfekt når jeg skal ut og danse, eller på date eller på festival/konsert.
Deilig vannmelon
Sparkling tatoveringer
Jeg elsker slike tattiser i sølv og gull. De kan løfte opp antrekket og ser ganske stilig ut. Bruker dem da jeg skal på dans eller på konsert med høy party faktor. Men kan se stilig ut på date kanskje om man bruker litt på hendene for eksempel?
Med andre ord, liker dem godt og gidder ikke å legge dem på hylla nå om høsten.
Her var mine triks. Har dere noe tips til sommerglød om høsten?
(produktene er ikke sponset, men mine egne)

 

signatur

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.