HVORDAN GÅR DET MED HUDEN MIN?

Categories Mote og Hudpleie

Reklame | Sandnes Hudklinikk AS

Jeg tenker at det er på plass med en oppdatering. Flinke Sandnes Hudklinikk jobber med huden min. Jeg har fått Dermapen behandling og nå går på Retinol krem. Dette er for å bekjempe acne. Allerede etter første behandling med Dermapen så jeg veldig positive resultater!
Arrene ble så mye mindre at folk som traff med på byen samme uke påpekte dette! Igår påpekte min venninne jeg ikke sett på en stund at jeg ser så mye yngre ut. Omg det er rene magien, og så enkelt! Det er snakk om 5 minutt. Etter kun en dag kan du ta på sminke og stråle på en fest.
Sjekk Sandnes Hudklinikk sin Julekalender- de har nemlig tilbud på Dermapen i dag!

Se min video fra Sandnes Hudklinikk (trykk på bildet)

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.