SLIK GÅR DET MED HUDEN MIN

Categories Mote og Hudpleie

Reklame | Sandnes Hudklinikk AS

dermapen
Nå er det en stund siden jeg ga dere noe oppdateringer. Her er mine erfaringer:
Rett før jul fikk jeg en ny runde med Dermapen. Jeg har merket allerede etter første runde at huden min ble bedre. Min venninne som har ikke sett meg på en stund la merke til at arrene mine ble bedre.
 Etter runde nummer to så ble huden veldig fin. Nå kunne jeg dekke til mine arr med sminke. Da jeg møtte ei bekjent av meg på butikken noen uker senere påpekte hun at jeg ser yngre ut. Ja, fordi at Dermapen trigger collagen produksjon i huden og jeg har fått den over hele ansiktet.
Så folkens, jeg er fantastisk fornøyd med Dermapen. Nå skal jeg få laser behandling i neste omgang, og gleder meg til å dele mine resultater.
Her er video fra siste etterkontroll time. Trykk på bildet for å se
dermapen
Om du tviler om du vil ta denne behandlingen så er det høyt anbefalt fra meg!
signatur
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.