Hvorfor ble jeg til ei heks, om heksene finnes i det hele tatt, hva jeg skal i høst, om jeg er blitt forelsket… Jeg svarer på spørsmål!

Categories Blogg
Hei hei, litt seint på kvelden, men bedre seint enn aldri. Jeg lagt ut en spørsmålsrunde tidlig i dag, da jeg glemte i går. Så her er svarene på ting dere lurte på:
Finnes det hekser?
Ja, det gjør dem såklart. Se på meg for eksempel! Jeg er den mest perfekte heksen som finnes i Norge!
Er du forelsket i noen du dater akkurat nå?
Nei, det kan jeg ikke påstå. Jeg liker en gutt som jeg har møtt, men jeg tror altså ikke det blir noe seriøst mellom oss. Jeg har heller ikke vært forelsket siden 2013. Så time will show.
Hva skal du i høst?
Jeg håper jeg bli mer sosial og får delta i flere flotte arrangementer! Gleder meg og håper jeg klarer dette!
Hvorfor heks?
Det har jeg skrevet på bloggen før. En snill mann kalte meg dette og jeg tenkte at dette var perfekt for meg!
Det var ukens runde. Kos og klemz!

 

signatur

2 kommentarer

2 thoughts on “Hvorfor ble jeg til ei heks, om heksene finnes i det hele tatt, hva jeg skal i høst, om jeg er blitt forelsket… Jeg svarer på spørsmål!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.