SLIK STYLER DU GUL HØST-GENSER

Categories Mote og Hudpleie
Jeg klarte ikke la være og kjøpte meg en gul genser nå i september. Den jeg kjøpte er i knall varm gul farge, og jeg elsker den. Nå bruker jeg den veldig ofte, og kombinerer med forskjellige klær. Her er mine tips til hvordan du kan style en enkel gul genser.
Selekjole
Kjolen i svart velour og passer kjempefint til varm gul genser. Jeg bruker den med svarte strømpebukser/leggings og biker boots. Elsker denne urbane kombinasjon! Den passer perfekt til en tur i byen, venninnelunsj og jeg går slik på jobb også. Tilføyer jeg en varm jakke og lue så er jeg klar til en tur i parken. Elsker den!
Skjørt 
Genser og skjørt er en vanlig kombo. Jeg har skjørt i velour fra Gina Tricot i myk dypblå farge. Den bruker jeg som regel med lave boots, tykke strømpebukser og lue. Perfekt til lune høstkvelder.
Dongeri
Gul genser og alt i dongeri ser utrolig stilig ut. Jeg bruker genser med ripped jeans og dongeri jakke. Elsker den luen også! Perfekt til en tur til byen!

Har dere gul genser?

Jeg klarte ikke la være så jeg gikk og kjøpte meg en gul genser. Den er utrolig fin og fargen er digg til høsten

 

signatur

 

2 kommentarer

2 thoughts on “SLIK STYLER DU GUL HØST-GENSER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.