HVOR GLAD ER DU I DEG SELV?

Categories Blogg, Hverdagen
Sko
Sko HM
Nylig snakket jeg med ei god venninne, hun fortalte om en morsom test hun fant i et psykologisk blad. Der spurte coachen om leserne virkelig var glade i seg selv.
Sko
Jeg tenker at de fleste her skulle svare ja, jeg er glad i meg selv såklart!
Men så stilte coachen et spørsmål til. Hvordan deres hjemmesko ser ut?
Ehm… jeg for eksempel var aldri nøye på de skoene jeg går med hjemme. Jeg gikk enten barbeint, eller i sokker og slippers. Men nå gikk jeg til innkjøp av fine fine hjemmesko! Og disse skal jeg ha fremover.
Sko
Det er utrolig hvor mye små “uvesentlige” ting påvirker selvfølelsen og hverdagen. Så om dere er glade i seg selv, så ikke spar på fine små ting. De vil lyse hverdagen opp.
Hvilke sko bruker dere hjemme?
signatur
2 kommentarer

2 thoughts on “HVOR GLAD ER DU I DEG SELV?

  1. Mine føtter trenger å hvile når jeg er innadørs, derfor er jeg så glad i meg selv at jeg lar de få lov til det. De får sokker 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.