Når man blir gjenkjent på gata

Categories Blogg
gata
Hver av oss som begynte å blogge har som formål å dele sine tanker og erfaringer med andre folk. Av og til følger det konsekvenser med. Nemlig at man blir gjenkjent av flere. Jeg må si helt ærlig at jeg aldri har sittet og fundert på hvordan det skulle bli om jeg skulle blitt en kjendis og blitt gjenkjent på gata, for eksempel. Helt til det begynte å skje.
Forrige uke var skikkelig episk. Jeg ble kjent igjen på en nattklubb hvor unge jenter kom til meg og spurte om det var faktisk meg og om det var meg som deltok på Første Date. Jeg var litt sjokkert, men det var da hyggelig. Så kom det bort ei i Oslo for å hilse på meg. Jeg skjønte ikke med en gang at dette var meg hun ville snakke med. Men det var litt hyggelig og rart samtidig. Så opplevde jeg igjen det samme i Sandnes! Der ville damen ta et bilde med meg!
Jeg vet ikke hvordan dette føles. Vel, uvant kanskje. Så jeg kan ikke si om jeg liker det eller ei. En ting er sikker- det er superhyggelig at det er damer som leser bloggen min og kjenner meg igjen! Fordi statistikken på bloggen min og Instagram sier stadig at majoriteten av mine lesere er menn. Så kom igjen damer, dere er velkomne her!
Har dere som blogger opplevd å bli gjenkjent på et offentlig sted? Hvordan føles det?
Klem fra Heksa deres,
signatur
10 kommentarer

10 thoughts on “Når man blir gjenkjent på gata

  1. Ja, jeg har faktisk blitt gjenkjent flere ganger. Det var en periode for noen år siden da jeg gikk en del ut på arrangementer og litt ut på byen. Da opplevde jeg fremmede mennesker som kommenterte at de leste bloggen min.
    Det var en surrealistisk følelse. Jeg har opplevd folk spørre meg om jeg er Eva, hun som blogger? Og jeg har også blitt fortalt at jeg er et fint forbilde med bloggen min. Morsomt og da 😀
    Nå er jeg ikke så mye ute blant folk lenger, så opplever det ikke i samme grad som før. Men noen sekunders berømmelse er jo morsomt det 🙂 Jeg synes det er kjekt med litt oppmerksomhet, men ønsker ikke den samme oppmerksomheten i like stor grad som toppbloggerne har. Det ville blitt litt for overveldende 🙂
    Kjekt at du opplever å bli gjenkjent da. Bare nyte det. Det er jo et tegn på at mange følger med ♥

  2. Ja, aaall the time! Hehe, neida.. Jeg vet ikke engang om folk på “bygda” her leser blogg. Men du som har vært på tv blir sikkert kjent igjen nå av noen ja. Artig da!

  3. Nei, jeg har aldri opplevd det. Er nok andre her i Oslo folk legger mer merke til, både av bloggere og andre gjenkjennbare 😀 Så moro du ble kjent igjen da 🙂

  4. Oi så gøy, eller artig i det minste! Jeg har ikke sett annet enn én episode av første date, men vil fjerne se episoden du er med i! Hvilken episode er det og hvilken strømmetjeneste?

    Har blitt gjenkjent noen ganger og har alltid blitt veldig overrasket, men synes det er såååå hyggelig!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.