SLUTT Å BESKRIVE 40-ÅRINGER SOM GAMLE!

Categories Blogg
street
Igjen dukker dette temaet opp på bloggen min. Jeg har skrevet så mye om dette. Men det er visst alltid populært. Jeg leser her og leser der at vanlige folk og til og med fagpersoner beskriver 40-åringer som gamliser. Liksom alt i livet går rett i dass etter man blir 40.
Helseforsikringer bør man gjerne tegne før man blir 40. Leger anbefaler bedre kontroll etter man blir 40. Hudkremer bør masseres inn i huden etter man er blitt 40.
Jeg får veldig ofte kommentarer om at jeg ser mye yngre ut. Neimen, men du ser jo ikke ett år over 30! Whaaat, snart 40? Dette er ikke til å tro!
Jeg blir selvfølgelig smigret over slike komplimenter, og jeg vet at jeg ser bra ut, men hallo, jeg mener at jeg ser ut som helt vanlig dame på min alder! Dame som lever sunt og ikke stapper masse dritt i seg. Dame som passer på helsa og prøver å trene. Thats it. Jeg vet at dette innlegget vil treffe veldig mange nå, men det er sannheten. Lever du forholdsvis sunt og er du litt heldig med gener så bør du se ung ut når du nærmer deg 40. Fordi at 40 er UNGT.
I vårt samfunn blir gjennomsnittsalder på 80+ så 40 er bare halvparten. Ja, halvparten er ganske solid, men det er tross alt bare halvparten. Man har like mye igjen! Derfor bør man ikke hverken føle seg eller se ut som en gammelt skrott.
Så kom igjen folkens, slutt med tull. 40-åringer er unge voksne, 50-åringer er middelalder. Så enjoy og kos dere, uten å tenke på tull og vas.
signatur
8 kommentarer

8 thoughts on “SLUTT Å BESKRIVE 40-ÅRINGER SOM GAMLE!

  1. Er jo litt sånn at noen er “evig unge” mens andre er “født gamle”..hehe.. Du er kjempeflott og ser ut som en ungdom.. Fin ny uke til deg<3

  2. Heilt enig med deg! Eg får og høyre det same, og når eg seie eg er 38 får folk sjokk😂😂 Men eg passe berre på helsa mi som deg 👍 Godt å ikkje ver åleine 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.