Om jeg fortjener så snille følgere?

Categories Blogg
kvinneguiden
Denne uken har jeg planlagt å gjøre masse, å fikse alt som jeg aldri rakk å fikse tidligere på grunn av jobb og varierende form. Jeg skulle rydde, ordne og skrive. Masse skriving og fullføring av mine prosjekter. Ferien i Budapest var utrolig aktiv, og nå har jeg helt seriøst MASSE å fikse før jobben starter om noen få uker. Men gjett om jeg ligger her og ser på serier heller. Dette varer siden mandagen. Det regner ute og jeg er ganske slapp og giddaløs. Ikke bra, men sånn er det.
Jeg rakk ikke å kommentere eller være snill tilbake til de flotte menneskene som følger meg på Instagram og bloggen min. Så nå sitter jeg med ganske dårlig samvittighet nok en gang og tenker mine tanker.
– Fortjener jeg virkelig slike snille følgere?
Fortjener jeg folk som kommentarer meg selv når jeg ikke rekker å kommentere tilbake, eller når jeg ikke kommer med oppdatering eller dagens tema. Takk dere som er så snille og støtter meg selv når jeg er skikkelig slakk og giddaløs.
Klem
6 kommentarer

6 thoughts on “Om jeg fortjener så snille følgere?

  1. Jeg sier som Lene, noen dager er ikke som andre dager. Og noen perioder orker jeg ikke lese eller kommentere hos andre, selv om det er sjelden 😀 Men det skjer. Og da må man få lov å være litt giddaløs. Du er jo ofte så flink med å følge med her og der <3

  2. Jeg har vært litt giddaløs selv. Jeg har jo hvert innom bloggen din omtrent hver dag, men har ikke kommentert særlig. Jeg er også slappfisk, muligens været. Håper du får slappet godt av og at motivasjon og energi blusser opp. Klem

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.