Å ELSKE FAMILIEN SIN

Categories Blogg, Hverdagen, Mammalivet
Familien
Den lille familien min i 2010
«Jeg elsker familien min»- det er ikke bare ord. For mange år siden hadde jeg en drøm om at min lille familie skulle ha et bra liv. At mitt barn skulle ha et eget rom. At vi skulle ha mye kvalitetstid sammen. At vi hadde et tak over hodet og nok mat på bordet.
Mange spør meg- hvordan klarte du å jobbe, studere og gjøre noe med livet ditt, når du var helt ALENE med et lite barn? Hvordan klarte du å stå oppi alt det som stormet rundt?
Jeg svarer da at jeg har egentlig aldri vært alene. For vi er en familie: meg og min datter. En liten en, men familie. Det finnes ingenting viktigere i denne verden enn å ha familien. Flokken sin. Der hvor du hører til.
Hvem morgen da jeg våkner tenker jeg på min lille familie og hva jeg kan gjøre for at vi får enda bedre liv. Dette motiverer meg bedre en tusen coacher og motivasjons fraser.
Husk at familien betyr alt. Det spiller ingen rolle om det er mennesker som knyttet til deg med blodsbånd, eller de som knyttet til deg med hjertet. Pass på at du slipper å gå helt alene.
Glad i dere,
Deres Heks
2 kommentarer

2 thoughts on “Å ELSKE FAMILIEN SIN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.