EVIG SINGEL? SVAR ÆRLIG PÅ DETTE SPØRSMÅLET DA

Categories Finne den rette
Thank you, next
RÅ Foto
Det er flere single folk der ute enn du tror.  Noen er ikke like åpne som meg om at vi er single og vil gjerne gjøre noe med dette. Noen vil finne den rette og bruker måneder og år på dette, uten å få dette til å fungere og uten svar på hvorfor det er slik.
Derfor vil jeg dele min erfaring rundt Det å være «evig singel» og hva jeg har lært fra min situasjon. Som sagt har jeg vært singel i årevis, nærmere sagt siden 2013. Nå blir det 7 år. Jeg har ikke reflektert noe særlig over dette fordi at jeg var for opptatt av meg selv og min datter. Men etterhvert jeg begynte å date så oppdaget jeg at det var ikke så enkelt som jeg trodde.
Da fikk jeg spørsmål fra min psykolog om å endre min tankemåte. Dette spørsmålet jeg mener alle oss «evig single» bør svare på.
Liker du egentlig menn?
Så enkelt og så vanskelig. Jo, jeg tiltrekkes av menn siden jeg er heterofil. Men liker jeg menn? Det trodde jeg ikke at jeg gjorde da jeg fikk dette spørsmålet. Jeg hadde negativer erfaringer med menn og jeg forventet bare skuffelser og problemer fra menn. Ikke rart jeg aldri fikk det til!
Det er utrolig viktig å like det motsatte kjønn generelt for å lykkes i kjærligheten. Ikke syte over at det ikke finnes ordentlige menn, eller at alle kvinner er håpløse og kravstore. Ikke irritere seg over «dumme menn» eller «vanskelige damer». Liker det motsatte kjønn og smile til forbipasserende på gata. For partneren din vil jo bli en av dem! Hvordan kan man da like noen som tilhører kjønnet du misliker så mye?
Så svar på dette spørsmålet og om du har masse issues med det motsatte kjønn så kanskje det er på tide å jobbe med saken?
signatur
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.