EN EKTE GENTLEMAN

Categories Finne den rette
I går fikk jeg tilsendt noe morsomt fra ei dame som leser min blogg. Hun ble kjent med en tilsynelatende sjarmerende mann som skrev til henne og de fant raskt ut at de bor ikke så langt unna hverandre. Damen var ganske så innstilt på å dra på koselig deit. Og så skjedde noe utenkelig. Mannen snakket rett ut med andre ord!
Altså gutter, helt seriøst. Hva feiler det dere? Hvem i all verden spør om å komme på døra for å ha sex for så finne ut om folk passer sammen? Synes dere det er sjarmerende?
Det som er verst er at dette skjer stadig. Menn forventer at kvinner skal komme på døra og “levere” sex. Hallo, folkens, det er ingen sex-Foodora her. Sykt hvor ekkelt og lite mannlig slike henvendelser er.
Det var tøft gjort av dama å sende melding over til meg. Den fortjener en plass på bloggen min slik at andre gutter leser og lærer. Dette er IKKE greit! Slik gjør man ikke bare. Punktum.
Vær en gentleman, Alltid.
Jenter, hva skulle dere svare på en slik melding?
signatur

 

15 kommentarer

15 thoughts on “EN EKTE GENTLEMAN

  1. Jeg hadde seriøst begynt å le.. Først ville jeg trodd han spøkte, og i det jeg innså at fyren faktisk var så sosialt tilbakestående, ville jeg forsøkt meg på et ‘Nei, takk som byr!’, før jeg leende og med himlende øyne hadde forlatt åstedet (haha)

  2. Tinder ble skapt som en hookup app ikke som reisesjekken, så jo alle burde skjønne hvorfor folk oppfører seg sånn. Bruk match.com om det skal være noe mer. Jeg bruker ikke tinder pga måten kvinner håndterer menn innpå der så det kan gå begge veier:/

  3. Veldig enig med Gry, må være sosialt tilbakestående 😮 Hadde ikke giddet og svart en gang. Og ikke hatt noe tro på denne måten å få kontakt på tror jeg :-I

  4. Det er helt håpløst der ute som singel i 2019 – når mannfolk tror å invitere ei dame på middag eller kino er å legge for mye tid og penger i en ukjent person. Men sex vil de ha og sender bilder av den stygge dingsen de har mellom beina…. På tide vi damer sier fra skikkelig og blokkerer sånne idioter så fort de tråkker over streken. Hilsen evig singel dame som er lei drittsekker 😉

  5. UFF Dette er jo bare tragikomisk.. Nesten så eg blir flau av mitt eget kjønn..
    men vit dette det finnes mange gentelmen der ute. Flere av oss enn av slike pompøse
    rakkare 🙂

    God Jol

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.