Fem beste tips mot høstens-depresjon

Categories Blogg, Hverdagen
depresjon
foto: Pinterest/ RÅ Foto

 

Takk til min super følgere som delte sine beste tips mot høstens depresjon. Jeg plages big big time og ønsker gjerne blir glad og full av energi igjen. Så la oss gå denne veien isammen. Her er mine tips:
Ta vitamin tilskudd
Beste type vitaminer for denne tilstanden er C og D-vitaminer. Jeg tok begge i dag og vil se om det bedrer seg etterhvert. D-vitaminer finnes i tran og fisk, og C-vitaminer finnes i sitrusfrukt og kiwi.
depresjon
Pinterest
Hold deg aktiv
Det å bevege seg er bare digg, men det har også flere gunstige fordeler. man forebygger kreft, tidlig overgangsalder og depresjon med bevegelse og fysisk aktivitet. Velg det du liker: dans, svømming, yoga, eller forfriskende tur ut i regnet. Det har jeg gjort i dag og tro meg det var kjempeflott!
depresjon
Pinterest
Spis sjokolade eller/og ha sex
Det å skaffe seg endorfiner er veldig effektivt mot alle slags depresjoner. Enkleste måte å tilføye kroppen endorfiner er å spise litt sjokolade. Serotonin vil skilles ut i hjernen og gjøre deg mer lykkelig. For de som i likheten med meg ikke spiser sjokolade litt kos vil være å foretrekke 🙂 Noen vil si ja takk til begge deler, og det er helt lov!
sex
Pinterest
Dekorer med koselige lys
Det å tenne levende lys i stua i tiden når det begynner å bli mørkt, ha varm kakao i koppen og tulle seg i deilig pledd tilhører høsten. Derfor er det noe jeg anbefaler i høstens helg. Masse kos og null depresjon.
Pinterest
Dra på shopping
Litt shopping hjelper på alt. Jeg vil gjerne handle litt lune varme plagg til høsten. Vil vise dere hva jeg handlet i etterkant.
Pinterest
Love you folkens, håper høstens depresjon vil holde seg unna dere!
Klem fra Heksa deres.
signatur

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.