HVORDAN KAN DU SOM SINGEL GI DATINGTIPS?!

Categories Finne den rette
Balkong
Nylig har jeg fått dette spørsmålet (faktisk ikke første gang). Jeg har stilt dette spørsmålet selv til flere coacher som var utrolig single, men våget seg å ta penger for «jobben» de gjør. Så her er mitt svar til alle som lurer på.
For det første, jeg skriver ikke at jeg er singel per dags dato 🙂 Så enkelt er det. Jeg vil ikke avsløre noe her på bloggen for jeg vil skåne privatlivet mitt.
For det andre, jo, single folk kan fint gi datingtips. Det er bare at jeg synes at det er uting å ta seg betalt for dette. Dersom man selv ikke klarte å mestre det man lærer bort så da er det ikke greit å ta penger for dette. Ingen går til hudpleier som har masse akne i fjeset, ingen kjøper klær hos ei dårlig kledd sydame. Dere skjønner vel.
Men det å dele erfaringer, det man har snakket om med de andre, dele lærdom fra psykologer og bøker er fullt lovlig. Jeg tenker at flere single kunne gått i sammen og dele erfaringer. Sammen er man sterkere.
Så det er min blogg og jeg synes dating tips er et spennende tema så derfor skriver jeg om dette. Singel eller ei.
For det tredje, så har jeg ingen problemer med å skaffe meg en date. Jeg klarer å tiltrekke menn uten problemer. Flere ønsker at jeg skulle være dama deres. Hvorfor kan jeg ikke dele gode tips da, for eksempel, til menn som ønsker seg russisk dame, eller dame av min kaliber. For jenter som strever litt med å «catche» en mann? Det kan jeg godt.
Så her er mitt svar- single folk kan fint skrive om dating-tips. For de har mye å bidra med og befinner seg i dating-fase, noe som opptatte og gifte folk ikke er. Derfor er de eksperter på dating.
Leser dere dating-tips? Hva vil dere lese mer om?
signatur
2 kommentarer

2 thoughts on “HVORDAN KAN DU SOM SINGEL GI DATINGTIPS?!

  1. Det burde jo si seg selv at single er de som vet mest om dating til enhver tid. Eller feil: Single som faktisk driver med dating, for det fins jo single som ikke gjør det. Mao: Med mindre man er kronisk singel og aldri lykkes på date, syns jeg absolutt at single er de som best kan uttale seg om dette temaet. For om man allerede er i et parforhold, kan mye ha skjedd på datingmarkedet siden man selv var singel, så man trenger å oppdatere seg på siste nytt. Bare konseptet date har lenge vært ukjent for mange nordmenn. Mange føler seg ukomfortable med selve settingen og foretrekker å kalle det et vennetreff istedet – fordi å si sondering av potensielle kjærester høyt gir dem prestasjonsangst. Det er selvsagt bare tåkelegging av det man egentlig driver med og fører til begrepsforvirring. Men tradisjonelt har man enten vært venner eller kjærester, så datingkonseptet er det flere som ikke helt forstår, og ergo er det også vanskelig å finne felles koder og normer for dette. Legg til nettdating i denne allerede litt uryddige miksen, så får du fort komplett anarki. Kan forresten anbefale deg å lese A Frog in the Fjords mange morsomme betraktninger om dating med nordmenn 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.