Om jeg funnet meg en date nå, liker jeg å være singel… jeg svarer på spørsmål!

Categories Blogg
date
Jeg fikk ikke så mange spørsmål denne uke, så det blir en rask runde. Here we go.
Takk for at du blogget om single på Instagram igår!
Åh, tusen takk for at dere kommenterer om dere liker noe jeg babler om. Jeg setter veldig stor pris på tilbakemeldingene deres. Fantastisk og varmer godt samt gir meg motivasjon til å fortsette. Jeg vil gjerne blogge mer om det å være singel og date.
Har du funnet Oktober fest daten din nå?
Hehe, det har jeg faktisk gjort! Men problemet er at det er ingen Oktoberfest i Stavanger, så nå er vi i planlegging om vi skal reise eller finne noe her allikevel.
Trives du selv med å være singel, eller du er klar for å finne noe seriøst nå?
Jeg er nok ikke klar enda, nei. Samt jeg har ikke noen jeg liker ekstra godt. Så jeg kunne svart at jeg trives som singel (noe jeg har gjort i lang tid), men det er ikke sant heller. Jeg befinner meg i en krise nå, så lar det gå bare og ser hva som kommer til å skje.
Det var ukens spørsmål. Klem til dere alle mine fineste.
signatur
2 kommentarer

2 thoughts on “Om jeg funnet meg en date nå, liker jeg å være singel… jeg svarer på spørsmål!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.