PÅ DENNE DAGEN FOR TI ÅR SIDEN…

Categories Blogg, Hverdagen
bursdag
Herlig bursdag til Heksa
Dagen i dag var helt topp og slik jeg ønsket meg: rolig sammen med mine nærmeste- bestisen min og Irina. Forrige år var vi i Paris og feiret der. Neste år blir det kanskje en tur til utlandet. Jeg tenker på Cappadoccia for å se på flyvende luftballonger.
Alle bursdagene mine var ganske fine siste årene jeg flyttet hit. Nå skrev det ei venninne fra Harstad til meg. Hun mimret tilbake til morsomme bursdager vi hadde i Harstad hvor besta mi var på besøk og satt barnevakt. Gode minner.
bursdag
Heksa ser positivt i fremtiden
Det ble Raw kake denne gangen
Nå tenker jeg tilbake på denne dagen for nøyaktig ti år siden. Da stod jeg nyskilt på bar bakke og bodde på krisesenteret i Harstad. Denne kvelden ble det kaldt og de første snøfnuggene dalte ned. Jeg kjøpte meg en ny, fin topp for de små pengene jeg hadde. Så fikk jeg mulighet til å dra ut og drikke milkshake på kafe med ei venninne. De snille damene på senteret passet Irina og ordnet kake til meg. Det var veldig koselig. Samtidig følte jeg at livet var over. Jeg følte at jeg var fryktelig gammel og aldri ville oppleve noe nytt. Jeg skulle leve videre kun for datteren min. Aldri bli forelsket igjen, aldri date, aldri bruke urbane moderne klær, aldri studere videre. For jeg var for voksen rett og slett.
bursdag
Ikke alle bursdager var like fine, men Heksa setter pris på dem og
tastaturheks
Fem av ti ballonger sprakk, bra at Søstrene Grene ikke produserer kondomer
konfetti
Det å blåse konfetti var veldig mediterende
Nå ti år senere sitter jeg her og bare smiler. For jeg føler meg ikke voksen så absolutt. Jeg har en sterk følelse at livet starter her og nå og det har masse gaver på lur til meg! Ja, det blir flere dater, ja jeg blir forelsket igjen, jeg skal gjøre masse dumt og barnslig og jeg skal studere videre og ta PhD som jeg går og tenker på. Jeg skal skrive boken min og jeg skal bli toppblogger. Jeg mener det!
Glad i dere vakringene mine
Håper alle de som sitter nå og tenker at noe er for sent å gjøre her i livet får lese dette blogginnlegget og tenker seg om.

Klem til dere alle som leser. Glad i dere!

8 kommentarer

8 thoughts on “PÅ DENNE DAGEN FOR TI ÅR SIDEN…

  1. Bra innstilling, det er nettopp slik man får til målene sine i livet. Positiv innstilling heier jeg på og er glad for å se at den forandret seg hos deg og ikke forble som den var for 10 år siden…. you go girl!! <3

  2. Gratulerer så mye med vel overstått bursdag ♥ Helt klart stopper ikke livet selv om man møter motgang i en periode. Det har jeg selv også erfart. Og helt sikkert de fleste andre også. Og motgangen vi møter, styrker oss og utvikler oss.
    Jeg er sikker på at man kan nå sine mål når fokuset er riktig, man vet hva man vil, og man jobber for å nå målet.
    Spennende å følge deg videre, masse lykke til ♥
    Klem ♥

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.