Sommer pop-up butikk hos Amberly i Stavanger!

Categories Mote og Hudpleie
 
Upd.: Videoen fra YouTube funker ikke igjen her på bloggen, legger derfor link til video 
Video inneholder produktplassering (ikke spons)
 
På fredagen dro vi ut til Stavanger. Jeg er sjeldent der, da jeg hater å kjøre. Men denne gangen hadde vi en gyldig grunn: nemlig å besøke åpning av pop-up butikk hos Amberly.
Amberly er et kosmetisk merke som er skapt og produsert i Stavanger. Stephan som jobbet lenge som make up utvikler for IsaDora, jobber nå for Amberly, og såklart vises det godt på make up linjen som er utrolig bra! Flinke Camilla er utvikler for hudpleie serie. Jeg bruker flere produkter fra denne serien – du kan se oversikt i video under.
Her er et lite bildedryss: Vi fikk tre goodie bag, så jeg kan presentere produktene til mine venninner (noen leser dette nå og gleder seg 🙂 ). Maten og drikke var digg og. Så nå ønsker jeg bare at flere tar turen gjennom Høyer i sentrum for å besøke Amberly. Dere kan få veiledning og sminke.
NB: Dette er ikke reklame, jeg elsker å anbefale produkter som jeg er fornøyd med selv!
https://www.youtube.com/watch?v=qZszcGFUObU
XOXO Tastaturheks
2 kommentarer

2 thoughts on “Sommer pop-up butikk hos Amberly i Stavanger!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.