TRE-TIMERS BRUNSJ FOR TO PÅ LØRDAGEN (BILDEDRYSS)

Categories Blogg, Matlaging

brunsj

 

Mandagen er over og jeg som bruker å finne på en mandagsoppmuntring på denne dagen (som er tøff tross alt jeg prøver å gjøre for å overleve den på en bedre måte) er endelig i gang med uken. Det finnes ikke bedre oppmuntringen enn å mimre tilbake til lørdagen som var helt topp.

kjøkkenet

Bestisen min Reidar vant en konkurranse på Facebook. Det er nytt konsept som ble satt igang på Bryne. Tre restauranter går isammen og arrangerer spesiell lørdagsbrunsj. Man drar fra sted til sted og på hvert spisested får man et spesielt tilpasset måltid med noe godt i glasset, Brunsjen varer i tre timer, fra 14 til 17. Det koster litt, men er et utrolig hyggelig konsept synes jeg!

M44

 

Så på lørdagen startet vi på Sabi Sushi på Bryne hvor vi fikk en nydelig sunn rett med laks og grønnsaker.

Sabi sushi

Videre dro vi til Kjøkkenet og der ble vi servert reker og champagne. Vi valgte altså hylleblomstsaft. Maten smakte nydelig.

kjøkkenet

Siste stopp var på Møllehagen restaurant hvor vi ble servert en spesiell Ceasar salat. Nydelig kyllig filet surret i bacon med salat og krutonger.

Møllehagen

Været var supert og stemningen var også på topp. Det er ikke hver dag jeg får bruke hele tre timer KUN på meg selv. Rene luksus. Vi shootet litt imellom måltidene og dro på M44 hvor jeg shoppet masse pynt på Søstrene Grene til bursdagen min.

dag

Fantastisk helg med andre ord.

Hva har dere gjort i helga?

signatur

2 kommentarer

2 thoughts on “TRE-TIMERS BRUNSJ FOR TO PÅ LØRDAGEN (BILDEDRYSS)

  1. Åhh…det så jo så lekkert ut…veldig bra synes jeg 🙂 Flott konsept det der…må kanskje også forsøke det 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.