HEI BLOGGERE, JEG SKAMMER MEG PÅ DERES VEGNE!

Categories Blogg
Street
Jeg hadde helt seriøst bestemt meg for å holde kjeft og det har jeg vært flink til i de siste ukene, men nå altså renner begeret over. Det som skjer i blogg-verden i de siste måneder er ikke noe annet enn noe forbaskede Freak Show. Det spilles så hardt på sex og drama og skittentøy vaskes foran hele landet til de grader. Alt for å få oppmerksomhet og cash på konto!
En blogger anklager annen, så lages det drama uten like. Det skapes fake «sensasjoner» og flere driver med ting de selv anklager andre for å gjøre. Det er så utrolig surrealistisk og ekkelt. Det må være drama-tid som er kommet og den får meg helt seriøst til å savne de gode gamle rosa bloggere med silikon pupper og utbrettet privatliv.
Det er jo grunnen til at jeg ikke har orket å lese noe som helst på blogg.no i det siste. Hvor er fine gripende tekster som enkelte klarte å levere? Hvor er gode tips og fine bilder? Hele nettsiden er fylt med innlegg som minner om en eller annen «gull presse». Eller serien «Hollywood fruer» for den saks skyld.
Ja, jeg har flere ganger skrevet skikkelig provoserende artikler. Men herregud, helt ærlig jeg er utrolig stolt over at jeg ikke er med på det dramaet der! 
Jeg savner GODE blogger. Der hvor man kan lese og tenke Oi, dette var en fin tekst. Der hvor bloggeren ikke flasher med massive skrivefeil og lever av drama og angrep mot andre bloggere. Der hvor skandale ikke skapes kunstig for å øke engasjement.
Ja, jeg er jaggu meg bedre denne gangen! Og nå skjønner jeg godt hvorfor folk er så skeptiske til blogger og gjør oss til latter. Det er absolutt ikke rart.
Om dere som leser vet om virkelig flinke bloggere med gode gripende tekster- tips til meg. Vil gjerne lese noe ordentlig for jeg snart får vondt i øynene mine av det som ble servert i det siste.
signatur
15 kommentarer

15 thoughts on “HEI BLOGGERE, JEG SKAMMER MEG PÅ DERES VEGNE!

  1. Og de som ikke driver med drama, de har i det siste skrevet om de to som lager det største dramaet. Jeg er dritt-lei å høre om de to bloggerne, og om hvem folk holder med. Bare LEI liksom. Synes det er kjedelig.OG tror mange skriver om det for å få klikk på overskriftene. Det er sikkert noe i det som tas opp, men må ALLE skrive om det og mene noe om det? Ja-ja.. Jeg pusler nå med mitt 😀

  2. Anbefaler deg å lese bloggen til Kjerringtanker – den tror jeg du vil like. Mange gode innlegg å ta av der.

  3. Som bestemor har jeg lest noen blogger og sett på noen instagramkontoer, bare for å følge med litt på ungdommen “, og jeg er SÅ enig med deg, og kunne ikke ha sagt det bedre selv. En sånn egoisme og selvopptatthet som hos disse som påvirker barn og unge i dag skal en lete lenge etter. Temaene er klær, kropp og sminke, ellers må man spørre følgerne sine: ” Hva vil du vite? Jeg svarer. Swipe opp” Ellers er det tomt i boksen. Jec gremmes! Nå må den fine, flotte ungdommen med sine egne meninger, og sine meningers mot komme på banen. Ellers er denne delen av bloggverdenen en tragedie

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.