Snakker hønene på Kvinneguiden positivt om noen bloggere?

Categories Blogg
bloggere

Nylig har jeg lest litt på kvinneguiden og gjett om den nye toppbloggeren fikk gjennomgå. Det ble masse kritikk i tråden, og alt gikk i samme spor- han må ha vært på kurs til Anne Brith. Jeg vet ikke hvorfor Anne Brith hates så mye på Kvinneguiden, men det er faktum; alle som har noe som helst forbindelse til henne får gjennomgå. Selv når denne antatte “forbindelsen” finnes bare i hodene på de som skriver der.

Dermed fikk jeg en tanke- Skrives det noe positivt om noen bloggere på kvinneguiden? Slik at tråden utelukkende blir positiv?

Jeg kikket og konkluderte- NEI. Det går ikke an. Uansett hva du gjør og hva du skriver om blir du kritisert når du først havner på Kvinneguiden. Så det å ikke var et tema der må være et positivt tegn.

Jeg tror at majoriteten av folka som skriver der har problemer med seg selv og firitdsproblem- for mye tid. Det er nesten å tipse til NAV å sjekke. Har de overskudd til skittkasting på Kvinneguiden så kanskje burde de skaffe seg en skikkelig jobb?

Bare tankene her. Triste greier.

Leser dere Kvinneguiden?

signatur

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Snakker hønene på Kvinneguiden positivt om noen bloggere?

  1. Nei, men jeg har vært innom der et par ganger og lest litt for lenge siden. Da rakket de noe sinnsykt ned på en blogger som var her før. Datter kaller det et digert sladrehøl, så jeg antar hun har vært innom mer siden hun vet det 😁
    Den nye toppbloggeren er seg selv, virker både varmhjertet, omtenksom, morsom og kan markedsføring ( han driver jo business der oppe i nord) og har ikke behov for noe som helst kursing, eller for noen av sladrehønene på Kvinneguiden.

  2. Jeg har ikke fritidsproblemer, så nei, jeg er ikke innom Kvinneguiden. Det er vel kun når jeg leser her hos deg jeg faktisk har noe som helst med Kvinneguiden å gjøre 🙂
    Oppsøker ikke steder som gir negative vibber 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.