“Du er for hårsår for å være en blogger!”

Categories Blogg
For noen dager siden ble jeg kraftig angrepet av en hissig dame i et kommentarfelt på en blogger gruppe på Facebook. Først leste hun kun overskriften på artikkelen min og kom med masse stygge kommentarer rettet personlig mot meg. Så ble hun hissig igjen i det jeg skrev artikkel om folk som leser kun overskrifter. Altså, damen forstod åpenbart ikke at det er MIN blogg og her kan jeg skrive det jeg absolutt vil uten å spørre henne om lov. Jeg anonymiserte henne i innlegget (dette skulle bare mangle, jeg gidder ikke å henge folk ut med fullt navn), men hun valgte selv å avsløre seg selv i kommentarfeltet og fortsatte sine angrep.
En av argumentene hennes var at jeg er “for sårbar” for å være en blogger. Altså ei dame som ikke klarer å lese overskrift uten å bli krenket, mener at jeg er for sårbar og hårsår.
Dette er utolig at siden jeg startet som blogger i 2013 fikk jeg sikkert et tusen kommentarer på hvorfor jeg ikke burde blogge og hvorfor jeg ikke passer som blogger. Kommentarene kom som regel fra de som selv ikke var noe særlig vellykkede bloggere, eller fra ikke-bloggere i det hele tatt.
Dette har jeg hørt:
– at jeg skriver som Google translate og kan ikke norsk
– at jeg er for hårsår
– at jeg har for lite kommentarer, noe som betyr at jeg er ikke vellykket som blogger og bare må slutte
– at jeg er for enkel
– at jeg er for gammel
– at jeg er for blond
– at jeg er for smart
You name it!
Men nå svarer jeg til de alle: Jeg har ingen planer om å slutte å blogge enda. Kanskje skjer det aldri! For blogger er ikke beskyttet tittel, og hvem som helst kan kalle seg selv for blogger. Så klapp igjen og fokuser på eget liv. Jeg tar gjerne imot meninger og kritikk, men angående vellykket blogging så tar jeg imot kritikk kun fra dem som gjør det bedre som meg. Altså, ikke dere.
 Thanks for nothing!
XOXO Tastaturheks
28 kommentarer

28 thoughts on ““Du er for hårsår for å være en blogger!”

  1. hahaha… Jeg digger deg, måten du skriver på og Ikke minst så har du veldig gode bilder. Så jeg er ikke i tvil om at du er blogger materiale og kan komme langt <3

  2. For meg er du et forbilde 100%. Flere kvinner skulle vært som deg både i tankegang og væremåte 👌

  3. Du er 100% forbilde, både med din tankegang og væremåte. Flere kvinner burde se på deg og lære hvordan en ekte kvinne skal være 👌🙌🏼

      1. Selv om du er det. Smart altså. Det er derfor jeg liker å følge med på bloggen din! 😉

          1. Neida, du har rett i det, det er ene og alene fordi du er så pen at jeg ikke klarer å la være 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.