Slik styler du rutet blazer

Categories Mote og Hudpleie
rutet blazer
Foto: Unsplash
Jeg har nylig kjøpt meg rutet blazer og sitter her og vurderer hvordan jeg skal bruke den. Her fant jeg på forskjellige antrekk og gleder meg masse til å lage en vlog om dette!
Her er mine varianter.
Blazer+ hvitt t-skjorte+ripped jeans
Det er den enkleste kombinasjon. Joggesko i tillegg. Det er sporty og casual kombo som kan brukes både til hverdagen og fest.
Blazer+knytebluse+klassiske bukser
En slik kombinasjon kan se million dollar ut med høyhælte pumps. Passer fint til jobb eller konsert/restaurant. Her er det viktig å bruke riktige tilbehør. Jeg anbefaler dazzel ørepynt.
Blazer+minikjole
Ungdommelig og stilig variant. Ser flott ut både med sneakers, balletsko og høye hæler eller lave sko. Den kan kombineres med søt hårbøyle også.
Blazer+ bluse+leggings
Skinnleggings og rutet blazer kan se dropp-dead georgeous ut på deg. Jeg gleder meg til å ta dette antrekket i bruk! Her vil passe alt fra høye boots til  støvletter.
Blazer+tyllskjørt+t-skjorte
Romantisk kombo som kan med fordel brukes til date eller romantisk tur ut. Den vil søt ut både med sneakers og lave sko, og elegante høyhælte pumps.
Er dere spente på å se min styling video?

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Slik styler du rutet blazer

  1. Har ikke rutete blazer..men det er fint ! Moro å kunne variere «uttrykket» litt..men glad i klassisk stil med jeans og t-skjorte.. Ser gjerne en styling video 👍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.