Barn nummer to, russiske suppe, hva jeg liker av norsk mat, om jeg vil bli med på TV program… jeg svarer på ukens spørsmål!

Categories Blogg

 

barn
I dag fant jeg ut at jeg glemte å svare på spørsmål fra forrige uke! Dette er ikke greit, så nå svarer jeg. Here we go!
Ønsker du deg flere barn?
I utgangspunktet – nei. Jeg nærmer meg tross alt 40-årsalderen og i denne alderen vil jeg ikke eksperimentere hverken med min helse som ikke er så god, eller med barnet som kan ha flere genfeil. Jeg er ikke så gira på å la vær å blogge heller og starte alt på nytt etter et 12-års prosjekt som heter “barn” alene. Det er ikke sikkert også at på min alder man blir gravid sånn vips og jeg har ikke mann så det er ikke noe jeg går og tenker på. For ca fem år siden var ønsket om barn nummer to veldig sterkt, men jeg hadde aldri en trygg og ordentlig mann som kunne være far til mine barn. Så derfor ble det ikke noe. Time will show,
Lager du russisk suppe om jeg kommer på besøk?
Hehe, ja, jeg liker å lage russisk rødbetesuppe. Men jeg trenger å vite når du kommer på besøk slik at jeg får laget den på forhånd. For suppa er best når den har stått i kjøleskapet et døgn. Vil dere ha oppskrift på bloggen?
Hva liker du best av norsk mat?
Det er vanskelig å svare på. Jeg liker norsk mat generelt, bortsett fra at det spises mye poteter som jeg sjeldent spiser. Så favorittretten min må være stekt laks som jeg lager med forskjellig tilbehør uten poteter.
Spiser dere mye russisk mat hjemme?
Nei, vi spiser vanlig norsk kost. Jeg lager noen russiske salater og supper av og til, men norsk mat er best.
Har du planer om å bli med i flere TV program?
Ja, det har jeg. Men skal ikke fortelle noe før det er gjort.  🙂
XOXO Tastaturheks
Foto: RÅ Foto

 

8 kommentarer

8 thoughts on “Barn nummer to, russiske suppe, hva jeg liker av norsk mat, om jeg vil bli med på TV program… jeg svarer på ukens spørsmål!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.