BLIR DET BABY-BOOM ETTER KARANTENE?

Categories Blogg
kvadrat
Kjole fra HM / Smykke fra NaKd
I dag har jeg lest på Facebook at det ventes baby-boom etter corona karantene, siden alle er nødt å sitte hjemme og da kjeder folk seg og det er veldig naturlig å kose seg med sine kjære.
Jeg for min del tror ikke at dette vil skje, siden folk er lammet av panikk og det ikke er beste tiden for baby-making. Etter corona derimot, når ting vil falle på plass, kan det skje at folk vil få barn.
Det er litt positivt uansett tenker jeg, siden vi trenger flere unge her i Norge, og det er positivt med noe fresht og nytt etter slik krise.
Hva tenker dere? Blir det en generasjon av små søte “corona-babyer” her i landet til vinteren?
signatur
9 kommentarer

9 thoughts on “BLIR DET BABY-BOOM ETTER KARANTENE?

  1. Jeg for min del frykter en del skilsmisser 😉 Neida….sikkert ikke det. Men en ting er sikkert, folk som ikke er vant til å være så mye sammen, fordi de begge jobber og har travle yrkesliv, de kan kanskje slite litt i disse tider, og gå hverandre på nervene når de er så mye hjemme sammen. Så den babyboomen, den vil nok komme en stund etterpå ja, når folk endelig kan begynne å leve normalt igjen, og feirer med noen hyrdestunder i senga 🙂

  2. Det kom en stor babyboom etter 2. verdenskrig, så det tyder på at folk venter til sikrere tider med å få barn – skjønt under krigen var tilgjengelighet til partner selvsagt også et problem i mange land, i motsetning til nå. Men prevensjon er mye sikrere og mer utbredt nå enn da, og jeg vet at jeg iallfall ikke ville planlagt å få barn akkurat nå, med mindre man tenker at det er nå man har tid til å være gravid. Men da har man ikke tenkt på risiko mtp. økonomi og helsefare.

  3. Hei.
    Gratulerer med flott og interessant blogg.
    Vi spesialiserer oss på personlige baby gaver og vi vil gjære sponse din blogg med noe av våre produkter.
    Vi kan sponse konkurranse eller Du kan bli Affiliated partner.
    Håper på et positiv svar.
    Hilse Arthur
    http://www.pledd.net

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.