FEM TING Å FORVENTE NÅR DU DATER EI JENTE MED ANGST

Categories Finne den rette
angst
Selv om jeg befinner meg i en angstfri periode akkurat nå, er det ikke stikke under stolen at det å date noen med angst kan være utrolig krevende. Jeg tror at mange menn ikke tenker over hvor krevende det kan egentlig bli. Jeg opplevde at mine dater aksepterte at jeg har angst, men kun til de fikk se skikkelig hva det egentlig er. Derfor er jeg maks åpen i denne artikkelen nå. Her er flere ting du kan oppleve om du dater ei som meg. Altså ei som har angst.
Hun kan ringe deg midt på natta og fortelle at hun dør
Det har jeg gjort mot daten min. Han tok det pent og kom til meg midt på natta, for å kjøre meg til legevakt på tross av at han hadde viktig møte om morgenen. Dette gikk greit den ene gangen. Påfølgende dager valgte han å slå av telefon om natta. Så enkelt var det. Det er ikke lett og det er veldig flaut å ta kontakt, men jeg føler at det er viktig at jeg kan kontakte en som står meg nært når jeg først har det superfælt.
Hun kan avvise deg uten å mene dette
Min andre date fortalte at han hadde stor forståelse for at jeg har angst. Samtidig taklet han ikke fint det faktum at jeg valgte å henge med venninner fremfor å tilbringe tiden med han helg på helg. Han mente at jeg bruker angsten min som unnskyldning for å ikke møte han. Noe som var ikke tilfellet. Jeg taklet det bedre å være sammen med venninner da. Enkelt og greit. Men han tilsynelatende taklet ikke avvisning.
Hun vil avlyse datene deres i siste liten
Det har jeg gjort altfor mange ganger. Som følge mistet jeg flere menn. Men det er ikke noe jeg kan endre på. Sånn er det. Ikke alle dater jeg klarer å gå på, selv når det er date nummer tre eller fire kan det plutselig bli for vanskelig og for uoverkommelig. Så da avlyser jeg. Det er noe jeg har gjort med venninner også. Som følge mistet jeg flere venninner og.
Hun vil trenge mye bekreftelse
Dårlig selvbilde følger ofte angst. Derfor kan det være vanskelig å sitte der og bli sikker på at han virkelig liker deg eller vil satse på deg, selv om han har sagt det og vist det mange ganger. Jeg opplever et enormt behov for bekreftelse i forhold, noe som kan gjøre forholdet veldig komplisert. Men sånn er det, og det er lite man kan gjøre med. Jeg foretrekker å være ærlig om dette fremfor å late som om «alt er fint».
Hun kan prøve å sabotere forholdet
Nå gjelder det nok ikke bare jenter som har angst, men generelt jenter som i likheten med meg har svært dårlige erfaringer med menn. Men en ting er sikker. Jeg prøvde å sabotere forholdet gang på gang, og gjett om jeg lyktes i flere tilfeller. Det er ikke lett å takle, men jeg tenker at en som er sikker på at han vil ha meg vil klare dette med glans.
Kjenner dere seg igjen i disse punktene? Har dere erfaring fra dating med noen som har angst?
signatur

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.