SOMMERLIG CREAM

Categories Mote og Hudpleie
Outfit hvit jumpsuit
Igår var det varmt, altså utrolig varmt til Stavanger å være med hele +26 og helt vindstille. Jeg skulle ha et møte i byen og jeg tenkte å kle meg anstendig. Derfor valgte jeg jumpsuit i cream farge. Utrolig lekker og lett.
Outfit detaljer
Starbucks
Gulldetaljene er mine favoritter, så jeg brukte gullsko og smykker. Fin tur til Gamle Stavanger og kaffe fra Starbucks er det jeg trengte etter en lang dag med blodprøver og kontorjobb. Herlig rett og slett.
Starbucks
Hvordan nyter dere siste uker av sommeren?
signatur
2 kommentarer

2 thoughts on “SOMMERLIG CREAM

  1. Du var skikkelig fin i det der Lena. Jeg valset hjemover i dag med langermet kjole, men stor genser over, for å unngå å ødelegge kjolen pga en “slem” sekk… DET var varmt skal jeg love deg 😮 Ha en fin kveld <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.