Fem ting jeg bare må gjøre om morgenen på søndager!

Categories Blogg, Hverdagen
morgenen
Nå våknet jeg litt før kl. 8 på en deilig søndagsmorgen og sitter her og taster. Fordi at det er nettopp det jeg bare må gjøre om morgenen på søndager!
Først og fremst våkner jeg, sjekker bloggen og meldinger, så tar min ipad og begynner å skrive mens jeg sitter på senga. Det er skikkelig deilig følelse og det gjør at jeg skriver mye og lett.
Så etter det er det tid for morgentrening. Om morgenen klarer jeg meg med en strekk og noen knebøy som jeg bruker som kardiotrening, siden jeg har prolapser i ryggen og angst og klarer derfor ikke løpe.
Etter morgentrening går jeg som regel en liten tur i nærområdet for å våkne skikkelig, men det varierer av vær og form. I dag er jeg skrubbsulten og det blir nok trening og frokost først.
Etter en liten strekk på golvet spiser jeg litt digg frokost. Som regel er det havregryn og glutenfrie pannekaker med blåbær. Jeg nyter frokosten lenge og ser på noe spennende på tv samtidig.
Etter frokosten må jeg bare ta en dusj og stæsje meg litt. Selv om jeg ikke planlegger å gå ut eller noe. Men bare må det liksom. Også hver søndag snapper jeg fast for Unikeforeldre, så det ble en deilig rutine for meg.
Hva er det dere bare MÅ gjøre på søndager om morgenen?
signatur

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.