MIN KJÆRE KOMMENDE EKTEMANN

Categories Blogg, Finne den rette
kjole nakd

Det er helt sprøtt at jeg delte mine innerste tanker på bloggen i det siste, men jeg får vel bare fortsette å hoppe i dette og her kommer det sprøyeste jeg noen ganger har gjort. Mitt brev til min kommende ektemann!

Jeg legger ikke skjul på at jeg har håp om en familie, så kanskje han vil lese dette en dag, eller leser nå, hvem vet. Jeg fikk bare lyst å dele brevet med dere mine trofaste lesere. Jeg vet at dere også ønsker meg lykkelig familie. La ønsket gå i oppfyllelse når dette utfordrende året er forbi.

 

Min kjære kommende ektemann. Jeg vet ennå ikke hvem du blir, men jeg tror jeg har et lite snev av hvordan du vil se ut og hvordan vi skal få det til sammen. Så her kommer det noen drømmer jeg vil dele. 

Jeg ser for meg en helt enkel lykke. Et hus, gjerne hvitt, men farge spiller egentlig ikke stor rolle. Det spiller lite rolle om huset blir stort eller lite, nytt eller gammelt, bare at det blir vårt hus, varmt og fullt med barnelatter. Kanskje blir det våre barn, kanskje barnebarn eller nabounga som leker i hagen. Latteren blir det. Vi to skal også le. Mye. Gjerne hver dag. Fordi at vi begge liker å le, tulle og finne på små ting som vil spre glede i hverdagen. Vi to. Smilende

Det blir morgenkaffe. Ja. I helgene skal vi mekke en fin variant. Kanskje kaffe latte med masse skum. Jeg vil gjerne servere den for deg og se hvordan du våkner når kaffe aromat sprer seg i soverommet. Kaffe på senga. Sånn deilig klisje. Men jeg vet vi får alltid tid å drikke den. Selv om hektiske morgener når vi begge er småsure og har mye å gjøre, og barna er der og hopper i senga.

morgen par
Bilde: Pinterest

par

Mye mat. Det blir det og. Jeg digger å lage mat og kanskje du også. Du smaker hvertfall det jeg lager selv med risiko for livet. Det er derfor jeg elsker deg. Vi skal ha lange gode ekstra fine frokoster på søndager. Når vi lager noe fint. Og flotte hagefester for alle våre venner. Om vi skal ha hage da. Det spiller egentlig ikke noe rolle heller. Venner og god mat det blir det.

Turer blir det. Sammen vil vi oppdage flere steder og nyte naturen. For vi begge er glade i naturen og liker å oppdage nye steder. Mange flotte bilder og minner skal vi og samle. Jeg er usikker på om jeg klarer å overnatte i telt, men det går nok bra om det er med deg. For ting blir ekstra bra og spennende med deg. Da spiller det lite rolle hvor vi drar.

 

par
Bilde: Pinterest

 

Vi skal drikke te og snakke mye om kvelden. Jeg gleder meg til å oppdage deg igjen og igjen, høre om hvordan dagen din var, glede meg til å være sammen når barna er i seng. Vi blir også litt fra hverandre, dette synes jeg er viktig. Du får være med dine venner og jeg med mine, gutteturer og jenteturer. Jeg mener at forhold har bra av litt savn. 

Jeg kunne skrive masse her, men en ting er viktigst av alt: for bare ett år siden hadde jeg aldri sett et slik liv for meg, og nå det er det eneste jeg ønsker for meg, for oss. Enkel lykke. Som er så undervurdert av mange. Tatt for gitt. Jeg vet vi to vil sette pris på den. For vi vet det ikke er prisgitt. 

Jeg gleder meg til dette. Glad i deg”

 

4 kommentarer

4 thoughts on “MIN KJÆRE KOMMENDE EKTEMANN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.