MIDDAG OG BLOGGERTREFF

Categories Blogg

Reklame |

OSLO, 20200123; Blogg.no, Metapic. FOTO: MORTEN BENDIKSEN

Jeg ble invitert til fantastisk middag med blogg.no, Metapics, Na-kd fashion og side.no. Jeg har aldri vært på slikt arrangement før, derfor følte jeg at jeg måtte bare takke ja til. Så tilfeldigvis skulle jeg til Oslo allikevel og det var skjebnen rett og slett.

 

Vi hadde deilig middag på Sawan restaurant på Frogner, og jeg fikk hilse på alle bloggere jeg følger og leser. Herregud, så fine de alle er !

Sawan Restaurant

Jeg ble presentert for Metapics som jeg vil gjerne ta i bruk på bloggen, så fikk vi fine goodie bags og gavekort på klær fra Na-Kd fashion. Jeg gleder meg til å plukke ut flotte klær og vise dem på bloggen!

 

bloggertreff
Så flotte damer
bloggertreff
Goodiebags fra Na-Kd

 

bloggertreff
Sawan Frogner

 

bloggertreff
Sawan restaurant
bloggertreff
Sawan restaurant

 

bloggertreff
Metapics og Na-Kd fashion
bloggertreff
med vakre Dedication blogg

 

bloggertreff
Deilig mat på Sawan
bloggertreff
Kyllingsalat
bloggertreff
Innbakte tomater

Håper jeg får være med på flere slike arrangementer, for det var bare koselig og flott. Endelig får jeg drøfte blogging med folk som forstår og som ikke irriterer seg over at jeg knipser maten på bordet både med kamera og telefon. Det er fantastisk å treffe likesinnede! Jeg føler jeg var i mitt rette element der.

Takk for kvelden alle sammen fine damer!

 

 

signatur

6 kommentarer

6 thoughts on “MIDDAG OG BLOGGERTREFF

  1. Tenker nok at det var en kjekk opplevelse ja 🙂 Og som du sier, fint å være i lag med folk som forstår 🙂
    Det ser ut til å være en fin restaurant også, lun stemning. Godt at du koste deg fine du ♥

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.